Masse Mysing

Alla inlägg under november 2012

Av Mats Lindestam - 14 november 2012 08:49

Sedan händer inget.
Efter det händer inget igen.
Man kan ju se Lödde Å i alla fall.
Fan, vad jag är kissig.

Av Mats Lindestam - 14 november 2012 08:23

I fortsättningen, ge fan i vägar med ett 'E' i!

Av Mats Lindestam - 11 november 2012 17:23

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. När jag jobbar så jobbar jag och leker inte.


 


Eller så är det bara så att jag köper skit!


Jag fick även tid över att visa kidsen hur man lekte på min tid. Innan BR Leksaker fick för sig att allt skall vara i plast och gå i sönder om man använder det. Lite som Biltemas hylsnycklar faktiskt.


Kickboard eller något sådan har jag för mig att det heter. 


 


När jag hade byggt färdigt så hade ungarna tröttnat och gått och gjort något annat. Nej, dom lekte faktisk lite med dem. Kanske mest för att det var fars dag och dom kände att det var på sin plats att vara lite respektfulla.

Av Mats Lindestam - 11 november 2012 17:21

Ja, grattis på fars dag då, Mats 


I vår familj vet vi verkligen hur man firar fars dag. 


Bit ihop och kom igen, nu är det bara sju däck kvar!


 



Av Mats Lindestam - 10 november 2012 10:51

Idag firar vi så att det nästan yrslar.


Det har kommit till min kännedom att byn är en gräsmatteskitande katt mindre.


Vi firar även "Mårten" med en rejäl kalkon!


 


Allvarligt talat! Vi har i veckor försökt få tag på en gås men det verkar vara helt omöjligt. Vad sysslar uppfördarna med? Jag hörde, senast i går, på radio P4 Kristianstad att det fanns god lönsamhet i gåsuppfödning (Radio P4! Snart sitter man där och lyssnar på Sjörapporten på P1. Sorgligt!).


Ungdomar, nu är det upp till er! Lägg ner drömmarna att jobba med media och sluta gnäll på att det inte finns jobb. Vi behöver gäss, mängder med gäss!   


Dessutom firar vi Sotis som fyller två höstar. Grattis Sotis!


 



Av Mats Lindestam - 8 november 2012 18:45

  


 




Av Mats Lindestam - 7 november 2012 18:54

Gymmet i Tågarp för vintersäsongen. 

Det är dåligt med speglar men tittar man väldigt noga kan man se sig i bilens sidoruta.



Ovido - Quiz & Flashcards