Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Isch-i-asen

Av Mats Lindestam - 2 februari 2010 17:45

Från 41,5 år till 90 år på 1,5 timme. Jag är färdig att kvittera ut min rullator nu. Fick världens låsning i ryggen (vid svansen någonstans) när jag spelade badminton igår. Det känns som om man har en midja som ett bi och att man skall gå av på mitten när som helst. Så går det när man slarvar med sjukgymnastiken och skiter i att stretcha.

Om det nu är någon som hör detta så ta lärdom. Stretcha efter träning och håll er mjuka och fina.

Om det nu finns någon framsida på denna medaljen så är det att man kan ta ett varmt bad med ett glas vitt på en måndag utan att frågor ställs.

  

 
 
Ingen bild

örvän

2 februari 2010 20:56

Kanske tom ett och annat värmeljus slinker med?

 
Ingen bild

MasseMysing

3 februari 2010 09:03

Ett inte helt oävet förslag. Skall sätta upp det på min "to do" lista. Tack!

 
Mita

Mita

10 februari 2010 06:45

Den låsningen fick jag igår och inte fasiken spelade jag badminton, men med lite hästliniment och massage så släppte det !

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards