Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

This Woman's Work

Av Mats Lindestam - 19 februari 2010 17:02



This Woman's Work

Pray God you can cope.
I stand outside this woman's work,
This woman's world.
Ooh, it's hard on the man,
Now his part is over.

Now starts the craft of the father


Varje gång jag hör denna låten (och speciellt första versen) så är jag tillbaka till när Sandra föds. Förlossningen blev komplicerad och det blev ett akut kejsarsnitt. Jag är dålig på sjukhus och kunde bara inte följa med in i operationsrummet. Jag satt kvar i väntrummet en bit bort. Efter en oändligt lång tid kom sköterskan och hämtade mig och tog mig till rummet där Sandra låg (Jag visste inte att hon hette det då.). Då släppte allt. Operationen hade gått bra, Anette höll på att sys ihop och där låg en lite sparvunge som var min dotter. Inget annat kan sätta ord på den känslan.


"Ooh, it's hard on the man, Now his part is over. Now starts the craft of the father"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards