Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Framme i Orlando

Av Mats Lindestam - 27 februari 2010 00:00

First thing first! Vad hände, Svergie förlorar mot Slovakien i hockey? OS dog där och då.


Nu är vi framme i Orlando och någorlunde utvilade. Resan gick ganska smärtfritt men det är ingen lek att resa i nästan 24 timmar. Tack gode gud för "Video on Demand" i flygstolsryggen. Allt gick enligt plan så när som på att det blev en och en halv timme extra i kabinen på Newarks flygplats. Stackars Sandra var konstant kissnödig under den en och en halva timmen, vi var nerspännda i flygstolen, ingen hade någon information och min adrenalinmätare stod på fullt.

Hur som helst, nu är vi framme. Det är inte jättevarmt, som en svensk vårdag, men det är gött. Man saknar inte vintern i Svedala.


Vi har hyrt bil på flygplatsen och det var en automatare. Jag har aldrig kört en automatare och därtill är det första gången jag kör bil i USA. Jag höll på att kissa i byxorna när jag skulle köra ut till Sofias hus. Jag fattar inte hur vi skall kunna ta oss runt själva med bil? På söndag blir det nog Kennedy Space Center.


Lämnar er med en "Only in America"-bild. Rulltrappa för kundvagnar.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards