Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Mission Orlando dag 1 & 2.

Av Mats Lindestam - 28 februari 2010 14:20

Igår och idag har vi gjort malls och outlets. Det känns som om det är något typiskt amerikanskt även om vi har ganska hyfsade  köpcentra i Sverige också. Det var lite najs att ta det lite lugnt dom första dagarna och bara shoppa lite.


Idag gjorde jag äntligen slag i saken och förverkligade en gammal ungdomsdröm och köpte min första baseballhandske. Det tog mig 25 år att komma till skott men nu känns det bra. Jag kommer att "kicka ass" där hemma på sommarens kvarters-brännboll. Enhandslyror har aldrig varit lättare.


Vi var även på en basketmatch idag. Det var väl inte NBA riktigt utan mer åt "Little League" för nioåringar på YMCA. Det var underhållande men på ett annat sätt.


I morgon bär det av till Kennedy Space Center. Om vi kör vilse, vilket jag förväntar

mig, och inte blir upphittade så får ni ha ett bra resten av era liv. ;-)


På resan hit missade vi frihetsgudinnan, på grund av dimma, i New York. Det visade sig att det inte gjorde något för Orlando hade sin egna frihetsgudinna som vi fick se idag. 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards