Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Premiäråket

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2010 06:55

Idag fick man vara med om en "happenig" mitt i vardagen. Det var premiärtur för de nya Pågatågen.


Dom nya tågen var nya och fräscha. Det till och med luktade nytt. Precis som om dom togs ur kartongen i morse.

Jag kommer inte att sakna dom gamla Pågatågen men jag kommer definitivt att sakna dom vikarierande Pågatågen där man kunde fälla sätena. Det är däremot, gött!

Sätena i dom nya tågen var hårda och "upprätta". Det kommer att bli svårt att hitta någon sovställning i dom.


Innan jag lurar in mig själv i en "Det är nytt, det är dåligt" diskussion så får jag nog låta intrycken sjunka in.

Den nya tysta/mys avdelningen såg skön ut. Vet inte varför jag inte gick in där. Hörde på omvägar att det skulle vara stjärnhimmel och valsång därinne. Very New Age!



   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards