Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Hej och inte välkommen tillbaka!

Av Mats Lindestam - 18 november 2010 19:50

Jag kom tillbaka till min gamla avdelning idag. Jag har varit utlånad till en annan i några månader (Till saken hör att mitt konsultkontrakt går ut om två veckor).


Jag träffade min "gamla" chef det första jag gjorde när jag kom in på jobb i morse (Till den saken hör att han är snäll och trevlig på alla sätt). Chefe hälsade mig välkommen tillbaka och lade till, lite i förbifarten, att jag gärna fick tillhöra avdelningen jag precis kom ifrån tills mitt kontrakt gick ut eller om jag hade ett nytt kontrakt på gång så var jag entledigad från mitt nuvarande med omedelbar verkan.


Det behövdes inget läsande mellan några rader för att inse att jag inte gjorde några underverk för hans budget och att min kapacitet inte skulle utnyttjas till fullo, kanske inte alls faktiskt, dom dagarna jag har kvar.  


Utsikterna verkar gynnsamma för att lägga fram ett förslag om att bara debitera 80-% mot att jag jobbar hemifrån resten av tiden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards