Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Säga vad man vill...

Av Mats Lindestam - 13 januari 2011 19:49


...om Percy Nilson. Han har i alla fall humor. 
Jag läste i Sydsvenskan att entreprenören som byggde taket på Malmö arena, hängde upp en Modotröja i samma tak. Percy är inte den som är den. Reportern frågade Percy om han blev förbannad.
"- Nej. Jag såg pengar direkt. Jag såg en möjlighet till inkomster.
Percy Nilsson skickade en faktura på 100 000 kronor till takfirman. Fakturatext: Reklamplats.
- De betalade inte. Så vi drog 100 000 kronor på deras faktura istället, meddelar Percy Nilsson"
Skitroligt!
När dom stora pojkarna skojar är insatserna lite högre men "boys will be boys!".
http://www.sydsvenskan.se/sport/article1350906/Dold-Roglehalsduk-var-synlig-Modotroja.html

...om Percy Nilson. Han har i alla fall humor. 


Jag läste i Sydsvenskan att entreprenören som byggde taket på Malmö arena, hängde upp en Modotröja i samma tak. Percy är inte den som är den. Reportern frågade Percy om han blev förbannad.


"- Nej. Jag såg pengar direkt. Jag såg en möjlighet till inkomster.


Percy Nilsson skickade en faktura på 100 000 kronor till takfirman. Fakturatext: Reklamplats.


- De betalade inte. Så vi drog 100 000 kronor på deras faktura istället, meddelar Percy Nilsson"


Skitroligt!

När dom stora pojkarna skojar är insatserna lite högre men "boys will be boys!".


Länk till artikeln!






 
 
Ingen bild

Oscar

13 januari 2011 21:17

Tjaba!
Länken funkar inte, bivit något vajsing med den.
/Oscar

Mats Lindestam

14 januari 2011 06:03

Tack för tipset! Nu tror jag det fungerar. Tredje gången gillt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards