Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Vem behöver fiender...

Av Mats Lindestam - 11 februari 2011 11:39

När ens dotter har en lejonkanin?


Igår gick jag in på Sandras rum för att mysa lite med Sotis.

Jag lade mig på golvet för att inte stressa upp honom och låta honom komma till mig.


Då smyger den lille skiten upp bakom mig och hugger mig i ryggen så det börjar blöda! Har jag varit annat än kärvänlig och öm mot honom, jag bara frågar?


Judas!!!


Jag lät Sandra tvätta mitt sår med sårsprit och förmodligen för att addera till förödmjukelsen, så satte hon på ett "Hello Kitty"-plåster på såret.


Hädanefter, i Sotis närvaro, kommer jag bara att stå upp (aldrig sätta mig ner) och vara iförd mina stålhättade arbetsskor.


Ett utfall till och pälsen är tom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards