Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Plötsligt händer det.

Av Mats Lindestam - 24 februari 2011 18:39

I kväll åkte jag och Sandra till L.A för att spela bowling.


När det gäller bowling så har jag inte så höga krav. Minst en strike per tillfälle. Det är allt. Ofta blir det inte så.


Fast i kväll gick proppen ur. Fem strike i serie 1 (sedan gick det rakt utför men det glömmer jag/vi nu). När vi skulle åka hem var jag tvungen att be tjejen i kassan om en utskrift. Annars hade Anette aldrig trott mig. Det finns ingen som gläds mer när jag inte får någon strike.


In your face, darling!!!


Jodå, så att!


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards