Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Det ena ledde till det andra som ledde till pinsamheter.

Av Mats Lindestam - 8 april 2011 15:30

I går hade Sandra och Anette tjejeftermiddag med shopping och fika.


 


Sandra hade länge velat köpa ansiktsfärg och fick även gjort det igår. Vad mer var, att hon hade tjatat sig till var att hon skulle få måla både mig och Anette.


Så efter tjejeftermiddagen blev det ansiktsmålarkväll.


 


 

 

 

Mitt i allt målande blev vi hungriga och ringde efter pizza. Det var först när det var dags att hämta pizzan som vi insåg att ingen av oss var riktigt lämpad att köra och hämta pizzorna. Vad göra?


Det var bara att ro fan i land!

In med hela bölet i bilen och köra till pizzerian och hämta hem pizzorna. Anette satt i bilen och höll utkik medan jag och Sandra gick in för att uträtta vårt ärende.


Jag tror iofs. inte att dom visste vem vi var, även om vi var på Tågarps pizzeria, så vi kan nog visa oss där igen.

En "give away" kan vara att jag, med den drucknes envishet, alltid beställer Capricciosa med vitlökssås. Jag får kanske sluta med det nu.

 
 
Ingen bild

Oscar

9 april 2011 16:04

Underbart! Klar Pennywise-varning där.

Mats Lindestam

9 april 2011 19:45

I'm IT, och det händer inte ofta. ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards