Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Otack är världens lön.

Av Mats Lindestam - 21 maj 2011 21:23

I går var jag i L.A och "Got my hair did". Jag fick även en lila blixt sprejad i nacken. Det var mycket tjusigt.


På vägen hem såg jag, från bussfönstret, såg jag två rosa tulpaner och tänkte dom skall jag plocka till mina två tjejer.


Väl hemma blev en tjej glad och en tjej bäsade min tulpan med orden "Du har ju bara plockat dem". Samma tjej gav sin blomma till den glada tjejen. Jag säger inte vem som gjorde vad.


Så där står nu blommorna inne på Sandras rum.   


  


Sandra uppskattade också den lila blixten jag hade sprejta i håret, för hennes skull. Man kan bli profet i sitt eget hem, och inte. Det beror på vem man frågar.


 
 
Ingen bild

Anette

21 maj 2011 22:30

Säger han som lägger tillbaka teckningar som han har fått av sin dotter på hennes rum igen, på tal om otack :)

Mats Lindestam

22 maj 2011 16:11

Då slänger jag inte dom i alla fall. ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards