Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Pingst!?

Av Mats Lindestam - 11 juni 2011 10:10

Ge mig den som uppfann pingsten!


Vem firar pingst? Jag visste inte ens att den inte var nerlagd med alla andra helgdagar som vi inte firar längre.


Jag gick runt som en tornado i garaget och samlade in all skit. Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag skulle ta all skit och åka in till tippen. Nu skulle det äntligen ske.


Jag tog Sandra med mig, satte på mig solglajorna, satte igån en bra Soptify-lista på bilstereon och begav oss till Landskronas sopstation.


Döm om min förvåning när vi kom dit.


PINGSTSTÄNGT 11/6 - 12/6


Nu ligger skiten i garaget igen och lär väl göra det ett bra tag framöver.


Som sagt, ge mig den amöban som uppfann pingsten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards