Direktlänk till inlägg 8 september 2011
**************** Svar från Skånetrafiken *********************
Hej igen Mats
Jag känner inte igen den bild du beskriver av att vi inte skulle jobba för kundens bästa (jag tänker kund varje dag i mitt jobb) å andra sidan är vi mer än 4000 personer som arbetar under Skånetrafikens paraply och det är omöjligt att få alla att möta kunden på samma sätt.
Vårt mål är både fler och nöjdare kunder och vi styrs av politiken, men det är vårt ansvar att planera trafiken på bästa möjliga sätt utifrån de förutsättningar och ramar vi får - för kundens bästa.
För att du ska få ett bra svar på nedan Mats skickar jag vidare ditt brev till två personer som arbetar med tågtrafikens utveckling - Anders Jönsson (tågtrafikutvecklare) och Mats Améen (chefsstrateg).
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina synpunkter!
Vänliga hälsningar
Helen
**************** Svar till Skånetrafiken *********************
Hej,
I så fall vill jag tack för att du tog dig tid att ta mina synpunkter
på allvar. Jag ser fram emot lite svar.
Mvh
/Mats
*************************************
Skånetrafikenresenärer förenen eder och skriv och klaga!
Jag uppmanar alla att alltid skicka in resergarantiärenden.
Det kan ju inte hålla på så här till 2020 inte heller 2030!