Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

That MF is crazy!

Av Mats Lindestam - 15 februari 2012 12:04

Är hemma och är sjukskriven efter en nageltrångsoperation i måndags. Förhoppningsvis är det min sista sådan. Jag har två stortår (som dom flesta) och har gjort tre operationer.

Detta till trots så måste jag säga att det har gått framåt. Det är bara onsdag och jag funderar på att gå och jobba i morgon. Allt hänger förstås på om jag kan få på mig ett par skor.


Första gången jag opererade ett nageltrång, var det någon 1700-tals fältskär som utförde operationen. Tån var fullständig köttfärs och jag fick kämpa i tre veckor med infektionen. Jag kanske skall vara glad att jag har den kvar.


Jag förbarmade mig över Sotis idag och haltad mig in till honom och satte mig och klappade honom ett tag. När jag hade fått nog skulle jag resa mig. Då morrade Sotis till och gjorde ett utfall. "- That M.F is crazy!"

Han har nog missförtåt att jag inte är hans personliga "klappare" och att det inte är han som leder showen.


Igår fick jag och Anette var med om ett unikt tillfälle, Sandra i ett par jeans och en vanlig enkel tunika. Jag tyckte att hon var så fin att jag var tvungen att föreviga det.


     


I vanliga fall så är det Glitter, Glamour & Nobel-fest, eller så är det ännu värre.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards