Masse Mysing

Alla inlägg under februari 2012

Av Mats Lindestam - 5 februari 2012 11:21

Att man skall vara så seg!


Det tog två år men nu har äntligen favvisyxan fått ett nytt handtag. Endast det bästa är gott nog "Hickory" från Hultafors.


Nu skall det splintas tändved, en masse.


 

Av Mats Lindestam - 4 februari 2012 11:15

Det är lördag och jag är på väg för den obligatioriska "Åka till tippen och sedan handla" rundan.


Vid 110:an/Väg 17-rondellen stod en skylt. Kan någon säga mig hur sjutton den visste var jag skulle?


 


Jag tror det hade gått bra i alla fall, men tack för påminnelsen!

Av Mats Lindestam - 3 februari 2012 18:45

Tjejerna är på "Ladies Night" på Malmö Arena och ser hockey.


Då passar jag på att ha en riktig grabbafest.

  * Går runt i huset utan byxor.

  * Äter Chorizo, med fingrarna, direkt ur stekpannan.

  * Dricker mjölk direkt ur pakteten.


Livet är gött att leva!

Av Mats Lindestam - 3 februari 2012 05:45

Varke jag eller Barcode Scanner kunde reda ut när i helsike tåget skulle komma till Tågarps station.


 


Why obfuscate Skånetrafiken? It's hard enough.

Ovido - Quiz & Flashcards