Masse Mysing

Alla inlägg under november 2012

Av Mats Lindestam - 4 november 2012 13:22

Nettan testar av vår hemma gjorda Balance Board med blandat resultat.


 



När jag laddade upp filmklippet så tyckte Youtube att det fanns möjlighet att förbättra stabiliteten på filmklippet. Lol, jag ställer mig tvivlande till att dom fixar det.


Nu när vi har testat den lite så bränner det rejält i låren. Vi kom fram till att det nog blir detta som kommer att fälla avgörandet i skidbackarn i vinter. Vår Balance Board kommer blir vårt främsta skidträningsredskap från och med nu. 


 



Av Mats Lindestam - 3 november 2012 18:54

Till lunch idag blev det stekt schnitzel och nybakat BT Headset.

Mitt älskade BT Headset lade av igår.


Jag råkade höra någon på jobb som pratade om kallödningar och lyckats laga något genom att baka i ugn. Så det blev 5 minuter i 90 grader.


 


Efter lunch blev det en tur till Kjell & Co. Dom hade fått in nya BT Headset från Sony, inte SonyEricsson. Kanske dom fungerar bättre? Den som lever får se.

Av Mats Lindestam - 2 november 2012 08:06

Han är ju inte där uppe tillsammans med Henke Larsson ännu.


Fast jag gillar mer och mer Zlatan gör både på plan och utanför.


Här är två hyllningslåtar som jag har sprungit på. Dom förtjänar han. 





Ovido - Quiz & Flashcards