Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Ola Gefvert - Ett riktigt praktarschle

Av Mats Lindestam - 23 januari 2013 17:19


Lyssna på "Den fastspända flickan - del 2" (http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/142476?programid=909) och berätta sedan för mig att det är ok att staten & kommunerna lejer ut sjukvård, kommunaltrafik, skola, äldrevård, etc...


Om sådana rövhål som Ola Gefvert skall driva inrättningarna så betackar jag mig. Egoister som bara tänker på hur mycket pengar dom kan stoppa i sina fickor.


Stat och kommuner måste ta tillbaka kontrollen av våra skattepengar.



Det glädjer mig att det uppmärksammas (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16116659.ab) och han och hans likar jagas med blåslampa.


Jag hoppas någon polischef kan ta sig an Ola, spänna fast honom med remmar och ge honom ett par rejäla tag i dajmen.


Tack för ordet!

 
 
Ingen bild

Tomas

24 januari 2013 18:55

Rune for President!

Mats Lindestam

24 januari 2013 19:01

Är han bra?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards