Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Twilight Zone:ish

Av Mats Lindestam - 25 mars 2013 15:56

För många månader sedan tappade jag bort mitt 16 GB SD-kort. Plötsligt så satt det helt enkelt inte i min tablet. SD-hålet var tomt. Allt var borta: mp3:or, ljudböcker, dokument, bilder, etc...

Nu kan man ju undra hur f-n SD-kortet kan hoppa ur av sig själv. Det är ju konstigt i sig själv men det är inte det som är Twilight Zone:ish.

Vad som är Twilight Zone:ish är att i morse när jag kom till jobb så ställde jag, som vanligt, min rygga på min stol medan jag klädde av mig ytterkläderna. När jag sedan skulle ställa ner ryggan på golvet så låg mitt SD-kort på min stol, under ryggan. Det var nästan så att jag började titta mig omkring efter spöken eller dolda kameror. Hur hamnade kortet där? Jag såg inte att det låg på stolen när jag ställde ryggan där. Har det suttit fast under ryggan i flera månader? Det är sådana frågor man ställer sig.

Oavsett hur det gick till så är jag glad att jag fick det tillbaka. Nu är tablet:en "jam packed" med data igen. *belåten suck*

PS. Från och med nu är kortet gaffat fast i plattan. DS.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards