Masse Mysing

Alla inlägg under mars 2013

Av Mats Lindestam - 15 mars 2013 06:40

Jag har ännu inte slagit upp dagens tidning, så jag vet ännu inte vad den nya påven skall ta sig för artistnamn. 


Kan det vara: "Homofilus den XXCCVII" eller "Pedofilus den XCCCVVIIVC"?


Vilket härligt gäng!


Av Mats Lindestam - 14 mars 2013 07:59

En sådan här racer-maskin kunde göra en svettig i handflatorna och få upp pulsen runt 200. 


  • Fem skivors CD-växlare.
  • Radio med 20-förvalda kanaler
  • Dubbla kassettdäck för kopiering
  • Autorevers.

Jag hittade en sådan på gymmet där jag motionerar.

Fast numera är det dock inga problem att behåll vilopulsen när man ser en Panasonic SA-AK45.


 



Av Mats Lindestam - 10 mars 2013 13:51

She Elvis & Hannibla Bozo. Vad skall man säga?



    

Av Mats Lindestam - 3 mars 2013 19:25

I fredags slog vi till, jag och Anette, och köpte nya skidor. Det blir för dyrt att hyra.


Vi var så peppade att vi var tvugna att testa dom direkt. Det blev en tur till Hestra och Isaberg idag. Hestra är väl inte mycket att hänga i julgranen som skidsystem. Det blev dock en bra testdag eftersom det var en hel säsongs skidföre på ett och samma ställe. Allt från hårdaste is till slush.


 

Rictorna levererade i alla lägen. Det är första gången jag åker på att par All-mountain skidor och det var en angenäm upplevelse. Dom slog mig med häpnad.


 


Fick Mad-skier hair.

Av Mats Lindestam - 2 mars 2013 13:26

En avslutning på en rundvandring på Helningborgs Bryggeri. Chilliölen var lite "eljest".

Ovido - Quiz & Flashcards