Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Nu kan väl resten av veckan bara bli bättre, eller?

Av Mats Lindestam - 3 februari 2014 08:52

När jag väl kom iväg till träningen, jag var väldigt sen ur startblocken idag, kom jag på att jag hade glömt borsta tänderna. Inte bra!


När jag sedan var inne i Landskrona kom jag på att jag hade glömt mina skor. Så jag vände bilen i Infarten-rondellen och tänkte att "Nu skiter jag i detta och kör hem". Fast vid ÖoB-rondellen ångrade jag mig igen. Om jag nu hade kommit så långt så kunde jag lika bra åka och träna. 


Väl framme så upptäckte jag att jag inte hade tagit med några träningsfillingar. Så det blev commando-träning med badtofflor på gymmet idag.


Faktiskt inte helt optimalt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards