Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Driving a stick.

Av Mats Lindestam - 13 mars 2010 18:26

Idag kom vi tillbaka från USA.

Jag hade aldrig kört en automatare innan vi åkte till USA. Jag var lite brydd för hur det skulle gå men fasen vad det var bakvänt att köra "stick shift" idag när jag skulle till affären och köpa mjölk. Jag säger inte att jag har konverterat men det hade vissa fördelar att inte behöva "fippla" med växelspaken.

Resan tillbaka var, för mig personligen, ingen lek. Förkylningen hade blivit bihåleinflammation och dessutom har vi under alla flygningar haft en tendens att hamna på rad 14 och där kan man inte fälla sätena. Jag vet inte om vi är för veka vid incheckningen eller hur det blir så. Så eftersom man satt som om man hade ett kvastskaft uppkört i rectum så blev det inte en blund på hela resa.

Nu är vi i alla fall hemma och är mycket trötta. Vi har försökt att härda ut men nu börjar folk knoppa in lite till höger och vänster.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards