Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Herre, Gud!

Av Mats Lindestam - 10 december 2010 10:30

I pity the fool..

...Som sitter inne och tittar på sin såssiga film eller spelar på sin spelkonsol och bitchar om att det inte är HD-kvalite och 7.1 ljud


...Som sitter inne och bitchar om hur mycket dom väger och hur svårt det är att komma till på ett Zumba-, Rumba-, Piloxipass.


...Som inte vill något, om det inte har med kaffe och röka en cigarett att göra.


En dag som idag måste det vara svårt att vara både ateist och agnostiker. En dag som idag måste man bara tro på att det finns en gud & att han är god. Det är en vacker värld vi lever i. Den som inte inser det är "the fool I pity the most"!


Det var mörkt och kallt när jag gav mig av på morgonens runda. Efter ett tag dök solen upp över horisonten och förgyllde min dag. Då var jag extremt glad att jag gick min runda trots allt.

Gratis motion och ett spektakulärt skådespel i HD och 7.1 ljud. Till och med Tågarps fulaste byggnader, Skåne-möllan och Sollebolagets silosar, blir nästan vackra.


  

Tyvärr kan inte min mobils såssiga kamera göra vyerna rättvisa, men håll tilgodo.


  


        

NB: Summa summarum så var det en pissig morgon för jag och Sandra hade ett storbråk innan vi gick till bussen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards