Masse Mysing

Alla inlägg under januari 2011

Av Mats Lindestam - 7 januari 2011 07:17

Vaknade i morse, vid 07:00, av Sandras TV som skrålade "mu bä dubbelkvack dubbelkvack" (Hannas Hjälplinje). Gick lite surmulet ur sängen för att konfrontera henne och sätta hårt mot hårt. 


Fast synen som mötte mig fick all min morgontjurighet att rinna av mig. Där låg Sandra & Sotis (SnS), i Sandras säng, och tittad på TV tillsammans. Sotist var tryggt utsträckt på den ena kudden. Urgulligt!


  

Av Mats Lindestam - 6 januari 2011 08:40


Idag var det dags för Sotis premiärtur utanför buren. Jag blev riktigt förvånad att Sandra kunde hålla sig ända till klockan 06:30. 
Jag förevigade ögonblicket och gjorde därefter min premiäruppladdning, av film, på Youtube. 
Det har hunnits med en hel del i familjen Andersson & Lindestam denna morgon.

Idag var det dags för Sotis premiärtur utanför buren. Jag blev riktigt förvånad att Sandra kunde hålla sig ända till klockan 06:30. 

Jag förevigade ögonblicket och gjorde därefter min premiäruppladdning, av film, på Youtube. 

Det har hunnits med en hel del i familjen Andersson & Lindestam denna morgon.



Av Mats Lindestam - 5 januari 2011 10:53

Jag har väl aldrig stuckit ut hakan och sagt att jag är i teknikens framkant. Men nu har även min blogg en QR-kod.   


  

Av Mats Lindestam - 4 januari 2011 11:58

Konsultens vardag är väldigt oglamorös. På dagens meny står:


~~~o~~~

Mikrovärmd rest av nyårshummersoppa i hink

Knäckebröd med torr julost &

fesljummen mjölk

~~~o~~~


Detta inmundigas vid datorn. Ja, smaklig spis då Masse!


   


Ovido - Quiz & Flashcards