Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Jämlikhet mellan könen, hur?

Av Mats Lindestam - 28 augusti 2011 17:15

Det är en fråga jag ställer mig. Det är fieri missio. Ibland undrar jag om vi är samma sort.


I lördags vaknade vi av att det åskade något jävulskt. Det var liksom inte åskknallar utan ett jämnt pågående muller och ett jämnt pågående blixtrande.


Hela familjen vaknade och gick upp. Jag klädde på mig för om det hände något, typ blixten slog ner och det började brinna eller något, så ville jag inte stå i kalsongerna.


Anette klädde också på sig... För att hinna sminka sig innan strömmen gick!



 
 
Ingen bild

Ubbe

28 augusti 2011 22:58

Åja... Visst hann du med ett par drag med kajalen innan Anette körde ut dig ur badrummet... ;-)

Mats Lindestam

29 augusti 2011 08:39

Nej det gjorde jag inte, Anette sa att hon inte behövde hjälp med sin sminkning. ;oP

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards