Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Det skall beivras!

Av Mats Lindestam - 25 mars 2012 15:38

Mezzerschmitt-kassörskor undanbedes!


"-Du skall bara ta självscanningsettiketter när du skall självscanna!", sa kassörskan på Kvantum i Landskrona.


"-Ehh.. Jaha, ja!", var allt jag fick ur mig.


Hon har ju rätt. Jag gjorde fel och det måste ju beivras. Fast:


1. Min intention var inte att missbruka självscanningskvittona.

2. Min intention var att självscanna. Det var bara det att ingen hade ring hem till mig och sagt att självscanningen inte var öppen idag. Jag handlar inte i den här affären dagligdags så jag vet inte besökstiderna för självscanningen

3. Spelar det någon roll att jag hade råkat sätta självscanningsettiketter på min påse potatis och min påse Royal Gala?


Absolut makt korrumperar absolut. Nästan ingen makt gör folk helt anala.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards