Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Starta en karriär

Av Mats Lindestam - 21 december 2012 10:08

Igår var jag det luncha i Lund med men Cecilia Krantz på agendan.


Vi var tidigt ute för det ingick lite "strolling" på Nova Lund innan dess. H&M, BR-Leksaker & Glitter för Sandra och Stadium, Intersport och Kjelles för mig.


Men även innan det så var jag tvungen att ta en sväng inom Victoriastadion för att plocka upp mitt nysträngade badmintonrack. Det var när jag hade gjort det som jag begick ett fatalt misstag. Vi dröjde oss kvar för att titta lite på några killar som spelade Squash och jag förklarade allt vad vet om Squash för Sandra. 


När jag var färdig med det, femton sekunder senare, fick jag den ljusa iden att gå in i den lilla shoppen dom har vid sidan om receptionen. Där hittade Sandra en bedårande klänning och ett par korta tights/shorts. Svindyra impulsköp ger mig verkligen frossa i varje cell i min kropp men jag kunde inte låta bli. 


Jag tror att det kommer att betala sig för varje stor idrottkarriär börjar ju med att man ordnar rätt utrustning. Visst är det så?


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards