Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Note to self

Av Mats Lindestam - 14 mars 2014 10:44

Generellt kan man väl säga att tanklock inte bör läggas på biltaket och om man har gjort det så bör man inte köra iväg. 


Med gott fog kan jag nog lägga GPS:er till samma lista som tanklock. Bör inte läggas på tak.


 


I tisdags, på väg hem från MTB-cyklingen, tyckte jag att det var något som rasslade till från taket. Jag stannade och kollade en bit bortåt vägen. Det var mörkt och kallt så det blev ingen lång sökning. Det var nog bara inbillning.


När jag igår inte hittade min GPS så visst jag plötsligt vad det var som hade legat på taket och som hade rassalt till. 


Så imorse, så fort det ljusnade, gav jag mig iväg för att söka igen och jag hittade den. Väl överkörd! Inte ens SD-kortet överlevde. 


Det som egentligen gör mest ont är hur i hel-te man kan vara så djä-la weltmeister-tankspridd. Man tjatar och bråkar på sina barn om att dom skall vara rädda om sina saker och så är man själv lika dålig eller sämre.  


&%¤#"&"&"%¤"%¤"&¤%&¤!&"¤        !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards