Masse Mysing

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Den lille hemterroristen, revisited.

Av Mats Lindestam - 30 april 2010 05:05

Mitt utbrott på Digi-key (Den lille hemterroristen) för ett tag sedan fick idag en fortsättning. Med posten kom en beställningkatalog, på 2,5 pannor, från samma bolag! Är det en hämnd eller en försoningspresent? Jag vet inte hur jag skall tolka det. Jag trodde att jag aldrig skulle få beställa något mer av dom.

Hur testar man om något innehåller mjältbrandsbakterier?


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mats Lindestam - 16 augusti 2014 15:47

De är nästan så att det svindlar.    Att familjen Andersson/2*Lindestam skulle finna ett gemensamt intresse i att cykla och cykla MTB dessutom.   Idag bestämde vi oss för att käka en tidig fruckost och sedan ge oss ut i görnsakerna runt Saxto...

Av Mats Lindestam - 1 augusti 2014 15:27


Vår nya pärla, en Espressomaskin, direkt från kontinenten. ...

Av Mats Lindestam - 18 juli 2014 23:21


Nya örhängen och ny fotlänk. Fast den kan ni ju inte se.

Av Mats Lindestam - 27 april 2014 07:33


Det är inte mycket fond man får ut på tio kg kalvben. Men fonden är högoktanig och kommer att bidra till många goda såser i sommar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards