Masse Mysing

Alla inlägg under april 2010

Av Mats Lindestam - 8 april 2010 05:55

Äntligen så gav Sandras feber med sig. Fast man har varit med om det många gånger förr så är det jobbigt när man är inne på femte dagen med nästan 40 graders feber. Man kan inte göra något vettigt mer än att vaka, ta tempen för 75:e gången, truga henne att dricka och ge henne en "painkiller" när tempen närmar sig 40 igen.

Jag hoppas att det är över för denna gången.


Av Mats Lindestam - 7 april 2010 05:00

Biljetterna till sommarens konsert kom idag. Den 6 juli är det NAS & Damien "Jr. Gong" Marley i en combo på Vega i Köpenhamn.

Jag fick till och med mig Anette, men då fick jag muta med romantisk hotellnatt och en runda på Tivoli dagen efter. Det kommer att bli überfett!



Av Mats Lindestam - 1 april 2010 18:09

Tio häxor skulle flyga till blåkulla.
En somnade i bilen (med Manboy i öronen),
och så var dom bara nio.


En glad påsk till alla mina vänner och dom som jag känner,
och dom som jag inte känner dom ski... Ja dom kan väl ha en bra påsk också!


     


Can't nobody f*** with Luther!


Ovido - Quiz & Flashcards