Masse Mysing

Alla inlägg under juli 2012

Av Mats Lindestam - 23 juli 2012 16:07

Anette kommer i luckan i Ystad.

Av Mats Lindestam - 23 juli 2012 15:28

Det är härligt med campingsemester!

Av Mats Lindestam - 20 juli 2012 14:54

Härom dagen tog jag mig, och brorsan, i kragen och gjorde dendär bänken under vardagsrumsfönsterna. Den som vi har pratat om och sökt så länge. 


Vi har länge försökt att köpa oss ur problemet att göra en själv. Fast när det kostar 8000 kr - 10000 kr och man inte kommer helt nära så har det inte blivit något. 


Efter 800 kr och en tre, fyra timmars arbete så får jag säga att jag är jäkligt nöjd. Nu är det buffe i uterummet hela sommaren.


 


Av Mats Lindestam - 20 juli 2012 14:51

Nu är Masses Enmans Band nästan komplett.


 


Nu skall jag bara hitta någon som är musikalisk och vet hur man använder grejorna.


Av Mats Lindestam - 20 juli 2012 14:48

Nu har Sandra fått sina hett eftertraktade huarache-sandaler. Hon har provat dem en gång och det är nog den enda gången hon kommer att göra det är jag rädd för. 


   



Av Mats Lindestam - 18 juli 2012 21:50

Konserten inställd!

D har blivit matfögiftad.

En och en halv timme efter utsatt tid kläcker man detta.

Själv mår jag inte helt tipp topp efter en lammyttetfile som skulle vara medium rare men som var very well rått. Nu är det ju lite mer ruter i mig, tydligen.

Pengarna för biljetten skulle komma direkt in på kontot. Hur gör dom med tiden man har lagt ner, var sätter dom in den?

Av Mats Lindestam - 18 juli 2012 19:49

Men var är D och publiken?

Av Mats Lindestam - 18 juli 2012 19:08

"Extremt Little Wayne" äter chips på Gothia Cup.

Ovido - Quiz & Flashcards